Fail

Tänkte dela med mig av senaste dagens fina fails till er.

Söndag då. Sitter och myser med finaste Belle och Elina hos Bells. Tar min mobil och lägger den i byxfickan min. När sen Elina skjutsat mig hela vägen hem så märker jag att min mobil ligger i tröjfickan, och att det jag har i byxfickan är Belles padres mobil, som jag lyckats stjäla med mig. Dumt. Vem fan lyckas råka sno en mobil liksom?

Också idag då. Bokat tåg 20 över 6, men det blir buss till hudik. Inte så konstigt tänker jag, eftersom att de jobbar på spåret. Sitter och väntar tills 10 över utanför tågstationen då jag börjar bli orolig över varför det inte är en själ i närheten. Går runt och tittar på tavlor men hittar ingen anvisning eller nånting. 17 minuter över tittar jag på biljetten, ser att det står bstn, och inte stn, alltså går busshelvetet från Navet. Ser busshelvetet åka förbi. Blir less. Köper ny biljett, väntar i två timmar och får efter många om och men komma hem till Gävle, två timmar försenad om inte mer.

Men då hade Jenfasa gjort fika, så det gjorde inte så mycket. Gulligt ^^

Annars, en jävligt mysig helg i Timrå med mina småkottar! Alltid lika kul att träffa er, det ska ni veta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0