Vedervärdig vederläggning

We meet again. Var ett tag sedan sist.
Har haft ganska mycket i skolan och när det inte är plugg så är det gym, och när det inte är gym så är det alkohol som gäller.
Fick iallafall reda på igår att jag klarade första tentan, vilket känns jävligt bra, då den inte var helt lätt.
Idag har jag klivit upp, pluggat, insett att jag inte kunde nånting, gett upp, och sen gått på gyminstruktion.
Jag tränar iaf och det är jag lite stolt över.

Ikväll så är det ju kåren då, så då ska man bli full. Igen. I måndags och fredags räckte inte.
Lite ont i levern kanske.

Kommentarer
Postat av: Majakan

Grattis baby, tentaklararn! :D

2010-03-27 @ 11:55:12
URL: http://youknowbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0