grrrrrrr

Okej, nu vet ju inte jag om någon annan har sett long kiss goodnight lika många gånger som jag har, men om någon har det så måste ju den personen absolut hålla med om att the bad guy är den hetaste jäveln någonsin. Efter en febervecka med fyra säsonger av sex and the city bakom mig så såg jag att samma kille var med i några avsnitt, så jag googlade skiten ur honom. Nu är han 45 och inte riktigt lika het längre, men DAMN, -96 var han het som satan.

Det här är alltså hur min drömman ser ut:



Jag tror det är ögonen. Eller läpparna. HOT! Drömmen. Eller den här killen:

Men bara för att han har en så tuff mustach.

Senaste dagarna då. Jobb, jobb, sova, gäster från Umeå, och senast idag införskaffande av saker till peace and love. Köpte trosor också, men eftersom att jag helt klart har underskattat hur mycket röv min röv faktiskt består av så var vissa av dom försmå. Men det är okej, för dom var billiga.

Imorgon ska jag försöka tvätta, packa, handla gummistövlar and all that jazz. Ska försöka hitta sushi någonstans också. Är så jävla sugen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej jag är med i en foto tävling och skulle bli jätte glad om du ville lägga en röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Säg till när du röstat så att jag kan tacka dig. Tack på förhand ;)

2010-06-29 @ 17:16:21
URL: http://denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0