Du sålde våra hjärtan

Favvolåten just nu.

Så, sjukt sad vecka. FÖsrt överger sambon mig (med all rätt) för Götet, sen är det avfirning av Mia som flyttar till Övik. Jävligt mysig dag/kväll, blev fullare än jag skulle bli, och snackade första intryck och annat skoj. Fast att jag blev fullare än väntat är inte så konstigt med tanke på att jag inte skulle bli full. Alls. Men det gick som sagt över.
Sen var det sista lektionen, mys på gräsmattan, kinamat från kinapizzan, sen klassfest hos Jöves. Gottgott, tacos och sprit, och janne var där också, vilket var VÄLDIGT roligt. Han är som en liten gullig tvättbjörn den där mannen. Rotar bland sopor och så. HAHAHAHA. kuuuul.

Gårdagen avr värdelös. Gjorde inte ett skit. Tog en cykeltur i boulongern, sen hem, skulle ha tränat men hittar inte skorna mina, så jag är fruktansvärt förvirrad just nu. Fattar ingenting.

Idag har jag packat, städat, cyklat till Jöces med en klänning, men hon var inte hemma så jag hängde den på handtaget. HÖRDUDET JÖVES, DEN HÄNGER PÅ HANDTAGET. :)

Nu ska jag göra mat, sen ska jag åka hem till Sörpa igen. Hehu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0