Nu har någon ljugit för mig.

Född elfte september, alltså jungfru. Av en ren händelse hamnade jag på en astrologisida, och vad hittar jag? Jo, det här:


Jungfrun är en plikttrogen arbetsmyra (Jojusstja, för jag älskar ju att jobba...Nej just ja, jag är den lataste jäveln jag känner.) som får mycket uträttat i det tysta.

Jungfrun eftersträvar renhet (svettlöken själv.), både till kropp och själ. Ett välstädat hem(HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA) med bra förvaringsmöjligheter är viktigt för Jungfruns välbefinnande. God framförhållning är naturligt för denna praktiska karaktär.

En jordnära, sparsam(Slösa själv som sitter här vid datorn.) och något försiktig läggning hör till bilden samt en strävan efter perfektion.

Hälsa och hygien har hög prioritet, varför Jungfrun fäster stor vikt vid sundhet, både till kropp(Chips ikväll? Det vore jävligt gott. Och jag snusar ju just inte någonting. Och alkohol har jag inte rört sedan 1973. Om 1973 var några dagar sedan ja.) och själ.

I kärlek är du långt ifrån den lättfångade typen. Du är gåtfull och hemlighetsfull (På krogen: Fan vad risig i magen man blir av öl! Skulle behöva bajsa hur mycket som helst just nu.) och många dras till dig just därför(Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha).






Jag har alltså kommit fram till två möjliga scenarion.

Nr 1:
Mamma har ljugit för mig. :'( znyft

Nr 2:
Astrologi kan ta sig in the asshole.


Jag tror nog mest på nr 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0