Jag visste att den här dagen skulle komma.

Det spelar liksom ingen roll hur mycket man skjuter upp det, till slut händer det. Till slut så går det inte längre.

Det är precis som ni förmodligen (inte) har gissat, jag har nu absolut inga nya avsnitt av varken how i met your mother eller heroes att se. Nada. Slut. Finito. Så då kommer vi till den stora frågan, vad ska jag nu göra med mitt liv? Hitta en ny serie att följa eller, gud förbjude, börja leva i den riktiga världen. Usch och fy. Ingen borde tvingas till något sådant.

Kan se på The time traveler's wife istället. Jag säger bara Eric Bana. Smokin' piece of sexiness.

Ge mig honom. Sen julklapp maybe? Going-away gift? Det kvittar, bara jag får dra fram honom lite när jag vill. Mumma.




Det är väl en sisådär 22 års åldersskillnad, men det är väl för bövelen ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0