If i didn't care.

Sjukt osocial dag. Har sett en jävla massa film iaf, bla Miss Pettigrew lives for a day, finaste filmen med finaste Lee Pace, min kändis (typ) crush som aldrig går över. Sjunga kan han också.


Försökt nå frugan min har jag också gjort idag. Lilla schmuschken, vart är du?






Wow, insåg nyss hur jävla töntig jag är. Jag har ju som misstänkt det ett tag, men nu slog det mig verkligen. Nån son har en handbok i hur man växer upp?

Såg the time traveler's wife idag igen. Fy fan vad den filmen är äckligt bra. Funderar på att åka till stan imorgon en snabbis. Behöver en kofta. Fast har inga pengar, så blir myrorna. Där kan man köpa kläder för lika mycket pengar som en måltid på McDonalds. Eller åtminsone Max. Om man tar ett stort mål. Fortfarande väldigt lite pengar.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ellen, skulle du kunna göra mig en tjänst? skulle du kunna komma och kolla vad det är för fel på mitt internet här hemma? jag får inte upp dina nya blogg inlägg:o förstår mig inte på detta, men har du tid så kan du nå mig på 07899889852 MVH j

2010-01-21 @ 18:54:41
URL: http://jenniferteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0