Failday

hahahahaha, fetaste vurpen ever med sparken då. Sparkar funkar tydligen inte lika bra som de ska på bar asfalt. Det borde stå på dem! Jag lyckades iaf köra på asfalt i hög fart, göra en volt över sparken , välta sparken och landa halvt framför den, halvt på den. Min arm gör ont kan jag säga!

Skulle ringa en massa samtal idag också, men det blev fail där likväl eftersom att inte en enda kråka i den gigantiska fågelnäsa som är världen kunde svara i telefonjäveln idag. Åtminstone inte i förmiddags. Sen fick jag slut på pengar.

Har badat och duschat en massa idag också eftersom att jag fryser SÅ JÄVULSKT! Fucking freezing. Jag har ju iaf Isak Strand som kan värma mig med sin vackra stämma. HAHA, poetellen. Potellen. POLLEN! Hehehehehe...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0