all I am is what I always denied

Har nyss kommit hem från en tur på stan med jennifer och några tjejer ur klassen. Fick mig ett par leggings :)

Ikväll blir det pluggish som vanligt, kanske lite tv och så. Imorgon åker man hem till Löta igen då, ska bli skoj att träffa alla människor igen. Har verkligen saknat alla, trots att Gävle är fucking awesome.

Har funderat litegranna på hela den här blogg-grejen. Det vore fan najs om man vore lite kreativ så man skulle kunna lyckas. För någon modebloggare kommer jag då aldrig bli, det är dagens sanning det, av många olika anledningar. Men att vara en stor modebloggare är nog ändå ingenting för mig, med tanke på att jag aldrig orkar uppdatera flera gånger per dag. Eller ja, vissa dagar orkar jag väl, men är lite svårt när man oftast sitter på skolan och pluggar hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0