Smutser

Det är mig dom kallar dampellen.






Där har ni det. Egoinlägget.

Har köpt mig en hatt och en fin bandeau-topp/bh/whatever-grej från hm. Hade hellre velat ha en stråhatta, men den här var fin och billig och eftersom att ekonomin är strypt för tillfället så blir det billigt = bra. Ska köpa en Ginger-Spice klänning till volleybollturneringen också, satte...

Dagen har gått som följande:
Försov mig, missade hela lektionen.
Blivit ihjälskrämd av en gubbe vi trodde var från radiotjänst men som var från Gavlegårdarna. Vi skulle tydligen ha visning, och lägenheten såg ut som SKIT, så efter en ganska omfattande dampstädning ser nu rävlyan jävligt fräsh ut. Världens dilf kom och kollade på lägenheten och två killar, varan en var snygg. Fan, jag måste sluta objektifiera män. HAHAHAHAHAHAHAHHA, näe, skoja.
Träning. Fick träffa Marcie en snabbis. Tränade tills jag ville dö litegrann.
Åt sushi, lämnade tillbaks min klänning. Det får räcka med det jag har tycker jag, tror balklänningen åker fram på sista. Synd att den är rosa, det går inte så bra med håret. Men sen när har jag brytt mig?
Har döat framför datorn. Letade efter nya Tumblr-människor jag kan stalka.

Höpp. Imorgon är det ingen skola, så ska försöka ta mig ner till briggen Gerda och fota lite. Var ett bra tag sedan.
Annars ska jag bara köpa Peace 'n Lööööve tickets och beställa klänningen till volleybollen. Ginger Spice for fucking life. Måste fundera över sprit-situationen tills sita också. Kan ju inte vara nykter heller, då får mina landsmän och landsmaninnor (dvs Söråkare) skämmas, och det vill vi ju inte.

Kommentarer
Postat av: Elina

men sluta vara så jävla snygg, lady! :o

2010-04-27 @ 23:55:49
URL: http://justaddicted.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Underbart vacker flicka den där Ellen.

2010-04-28 @ 12:32:36
URL: http://hemliiis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0