Jamen man ska väl skriva då

Sooooooooo, nu när min dator fungerar någolunda (dvs knappt alls) så kan jag ta och skriva några rader.
Senaste veckan har inneburit skola,plugg,gym och sen lite quality time med Marcela. Pluggdelen har gått lite sådär, med tanke på att mina böcker aldrig kommer tack vare fitt-AdLibris och Lycknis. Note to self: Ta aldrig ett företag vars namn innehåller -is på allvar, såvida de inte sysslar med kylsystem eller liknande. Blev utgång med Anton oh Gebara i fredags och Antons polare Anna, som var hur schysst som helst och håret hennes skulle jag kunna dö för. Fo real. Sen har jag inte gjort nånting alls. Städat toaletten, men det var i tisdags. Sjukt oproduktiv vecka.

Har haft en sån här vecka då jag stör mig otroligt mycket på mig själv. Allt man säger låter idiotiskt och seg i huvet och helt jävla värdelös i allmänhet har man varit. Usch.

Nu ska jag sätta mig i solen och plugga lite. Sen blir det möjligtvis tvättstuga, promenad och sånt som ingen bryr sig om. fwEEEEEEEEEEEEEHIWUHGOoighohs. Orkar inte.

Kommentarer
Postat av: jennifer

får det vara ett tryck i stjärtis? bli bättre att uppdatera annars spöar jag dig ;)

2010-04-17 @ 08:12:41
URL: http://jenniferteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0