Hehu

Sååååå, några ord om gårdagen då. Började med att man försov sig, sen tog jag cykeln ner till stan och åt lunch med Marcela. Efter det så skulle hon med tåget och då hörde Henny av sig och frågade om jag ville med och se Bounce i globen. Och jag är ju inte den som bangar, så jag hoppade på tåget och for. Satt brevid en bebis på tåget som var skitsöt, blev nästan sugen på att skaffa en själv, men efter att ha lyssnat på grannens jävla fittunge som skriker bara för skrikandets skull klockan 7 på morgonen en lördag så ändrade jag mig. 7

Iallafall, åkte till Globen, tog en öl, gick in och väntade. När det började dog man nästan, fy fan som de där människorna dansar, blev jävligt sugen på att börja igen. Efteråt drog vi bara hem, och efter några om och med fick vi tågbiljetter.

Gammjävlarna som satt i vagnen då. Fulla som as. Fick mig en hutt fisk iaf. Smakade Listerine.

Idag ska jag bara tvätta, sola och plugga. Det är det som är inplanerat iaf, sen får man se vad som händer.

Peace.

Och btw, angående det här med Prinsessans-boytoy-knullar-andra-grejen:


Så sluta tryck upp det i ansiktet på mig hela jävla tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0