WHYYYY!?!?!?!

Belle knows...
Jag dör inombords.


Annars måste jag säga att a new low har nåtts. Omoget, ogenomtänkt och PURE FUCKING EVIL. Dö. Nu.


Jag vill ha ett jobb. Jag vill ha massvis med pengar. Jag vill ha smashbox-smink (ytlighetvarning här, men prövade lite och ville dö av min fattighet. hehu)


Huh.

Dör.


Kan skriva mer om min födelsedag och andra trevliga aktiviteter med fina människor sen. Är trött nu.

Trött mensig och en tredje uppenbar sak som jag inte tänker skriva här. Alla jag känner vet att det här tillståndet är ganska ihållande för mig just nu. Åh jösses.

Jobb. Jävlar. Dör.


Tror inte någon får mycket ut av det här inlägget. Hehu.

Kommentarer
Postat av: belle

Haha men bara lite. Miss u too! kmr imorrn :D

2009-09-17 @ 23:43:51
URL: http://fourkicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0