Why do all good girls like the bad boys?

Like a moth to a flame, I guess I'm back here again.


Mitt internet är lite såhär just nu:



Hånar mig, det är vad den jävla skiten gör.
Och då blir jag lite såhär:




In other news...
Var på yoga idag. Med mor. Var inte lika illa som jag trodde att det skulle vara, ganska avslappnande faktiskt. Utöver det har jag inte gjort så mycket. Fjantat mig med bror. Som vanligt. Sett på massa intressanta saker på tvåan. Insett att min hjärna legat på standby ett bra jävla tag nu. Har inte lärt mig nånting nytt på hur länge som helst. Öhm...japp. Har hittat akorden till Jenkas favvolåt, Halo. najs. Då kan man plinka fram den i Thailand :) Känns nära. Har blivit jävligt sugen på att färga håret svart. Är så sjukt fint. På vissa, och det är det som är grejen, jag tror verkligen inte att jag passar i det. Dessutom håller min färg på att åka ut. Så snart har jag samma hårfärg som katten igen. När jag hör pappa säga "Höhöhöhö, du och katten har samma hårfärg" igen för femtielfte gången, då vet jag att det är dags att färga igen. Är lite uttråkad. Vill ha nånting snyggt. Blablablablaordbajs. Som om ni skulle bry er om mina funderingar om hårfärg.

Men har verkligen inte gjort mycket idag. Blir lätt rabbel när jag inte gör saker. Så, mest hela tiden då.


I'm William Shatner; I can score anything.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0