This time baby I'll be bulletproof

Nu har då morfader åkt hem för den här gången. Jag gick och la mig jävligt tidigt igår, vaknade ganska tidigt av mig själv, wickeeeed. Har lyckats få in lite bilder på datorn också, så jag tänkte visa hur jävla tuff jag är i min nya skogshuggarskjorta. Alla som läser den här bloggen lär väl redan ha sett, men ändå, jag har tråkigt, okej?

Lilla Jenk har åkt till Stockholmen för att arbeiten litegranna. Fan, jag vill också jobba. Blir så sinnesslö av att göra ingenting hela dagarna. Men vet inte av något jobb som tillåter att man lägger sig i fosterställning och gnyr stup i kvarten. Förslag någon?

Vill hitte på nånting med flicksen mina, saknar er.


Så här ser min skjorta ut när jag flirtar som en skogshuggare.



Såhär ser min skjorta ut när jag spänner mina skogshuggarmuskler. (Hahaha, jag vet, muskler, på mig? Don't think so.)




Såhär ser min skjorta ut när jag posar som Zoolander på speed. Som en skogshuggare. Dom gör sånt.



Nu ska jag ta en promenad och faktiskt gå utanför huset på riktigt. Vad tror ni, kommer min hud säga BLING in the sunlight? Man kan ju undra, så jävla blek som jag har blivit.

Kommentarer
Postat av: belle

Tkr att du kunde ha åkt med din moffi =)

2009-09-07 @ 16:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0