Som ett brev på posten...

så får jag ett härligt jävla MUNSÅR precis innan man ska börja jobba. Letade igenom HELA huset, drog upp mutter und vater ur sängen, hittade en tub anti, men den var helt jävla slut, så vad måste man göra då? Jo, man måste ta en fet jävla yxa och hugga upp tubJÄVELN och till slut få ut lite. Jävla pissfitta vad jag hatar min kropp för tillfället. Den fungerade fan bättre MED spriten än utan. Och bara för att förklara hur mycket jag hatar den så kan jag dra mig till minnes när jag sist fick ett munsår (händer inte så ofta, som tur är.).  Så, när vad det sist då?

STUDENTEN.


Jävla fan. Skitfittpiss. Fan.


Hujedamig.


Positiv sak idag: Sylar är inte död.
Ännu en negativ sak: Jag är en jävla Heroes-nörd. Fast jag sitter mest och spolar fram tills Sylar är med. Mumma.

Men jag är inte bitter. Faktiskt inte. Även om jag känt mig bakis hela dagen utan att jag haft en droppe sprit i kroppen på två veckor. Fattar inte att det bara gått två veckor. Känns MYCKET längre. Och min magmedicin är slut. Och jag är en gnällig bitterfitta. Men tänk såhär, om jag skriver negativa saker i min ganska obetydliga och fjantiga blogg så slipper jag tänka på dem sen istället. Positivism 4-life. HAHAHAHAHA, fan vilken tönt jag är! Orkar inte, trött.

I övrigt en ganska trevlig helg. Vanåkning, förfestning, nykterism, vattenpipa, ett besök hos herr backlund, träffa Belle igen, aldrig lägga sig tidigare än 6 på morgonen och första besöket på Vilma-grillen.


Och min lilla Link, vart är du? Blir orolig för dig här på Löta.

Kommentarer
Postat av: lindy

i miss you min lilla dunder"håning"(i say it a la puh-style)

2009-09-21 @ 16:24:39
URL: http://lindypindy.blogg.se/
Postat av: belle

Haha lr hur! visst äre hett med killar med långt hår.. men turner, baby, boo, han ska ha kort! haha

2009-09-22 @ 01:18:57
URL: http://fourkicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0