Quiet nights

Jag har ont i magen. Väldigt ont i magen. Konstant. Och jävla vårdcentralen har ingen tid förrens 13:de. Ska försöka ringa direkt till sjukhuset, se om det går bättre. Sen att jag inte har den blekaste jävla aning när jag ska jobba är en annan femma. Jävla fan.

Fick sjukanmäla mig i söndags för att jag låg vaken och grinade hela jävla natten. Men som sagt, sjukhuset. Har ju mina kontakter.

Igår blev det van och film tills det blev morgon. Den där vanen alltså, skulle kunna bo i den. Helt sjuk.

Sen har det gått och blivit höst på allvar. Iskallt ute och blåser som fan. Vad ska man göra då? Har inga avsnitt av heroes kvar och finns inte mycket roligt att göra när man har ont jämt.

Ska börja kika på utbildningar också, om det är nånting jag är intresserad av, men det tvivlar jag på. Sjuksköterska är ett alternativ, men inget jag är helt hundra på. Inte längre. Nåväl.

Är lite sugen på att dra in till myrorna också någon dag, köpa mig en väska och en kavaj. En lång en. Eller längre än den jag redan har åtminstone. Billigt, billigt.

Sen har jag blivit helt kär i den här låten efter att ha hört den på wallanderfilmerna. Fast fan vad jobbig han är han som spelar Kurt. Helt död i ansiktet. "Jaha, så dom sköt honom? Nejmen så tråkigt då. Försök ringa Care-police och se om dom bryr sig. Nu ska jag gå hen och dricka mig full och äcklig. Hejdå!"

Lite så. Eller nånting.


Kommentarer
Postat av: Fia

jag vill åka till stan med dej!!!

2009-09-29 @ 09:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0