Men vad i helvete?

Är jag den enda som skäms när jag sätter på tv:n? De olika sorters jävla skitprogram som går, ja, jag vill ju bara mura in mig själv i en vägg. Dagens man. Dagens man? Vad i helvete är det här för jävla skit? Ensam mamma söker och liknande jävla skitprogram, ja, jag blir alldelles matt. Vissa av oss (jag) har inte ett underhållande liv nog så att jag inte behöver underhållning från tv:n, me nu är ju det helt kört, så synd då. Jävla pisstv. Om det fortsätter i den här takten så måste jag ju skaffa mig ett liv. Gud bevare mig väl. Hualigen.



Jag har så tråkigt. Har nyss tröstätit en apelsin, vilket var väldigt dumt, fy fy på mig, eftersom att det inte är så skonsamt för magen. Jävla skit.

Jag kan inte dricka, inte äta skräp, inte äta fett, inte gå för jag har fetaste jävla skavsåret och inte titta på heroes för jag har inga fler avsnitt. Fan också! TRÅKIIIIIIIGT!

Och imorgon ska jag jobba. Skönt med pengar, jobbigt med jobb. Fast det börjar gå bättre. Ångest över nästa torsdag dock. Nio timmar. Fast det borde väl gå bra, klarar andra människor det så borde väl jag också. Hehu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0