It makes you look like a lumberjack, but are you man enough to wear it?

Idag steg jag upp med tuppen (klockan nio) för att dra min feta mage in till stan och fixa nya gladögon. De blev sjukt najs om jag får säga det själv, två par för att specsavers har två för en-grej. Nu ska man bara vänta...
Blev även ett par jeans/jeansleggings liknande saker och en skjorta. Nu ser jag ut som en skogshuggare! Sjukt najs.

Tisdagen bjöd på en något oväntad fylla. Det började med att jag åkte in till stan med Jennifer och träffade Hälen så vi satte oss på Bk, drog i oss några äl och lite vitlöksbröd. Härlig andedräkt sen då. Sen mötte vi upp Elina och J-Lindh och käkade kinamat. Gottgottgott! Sen blev det bk och några öl till, sen Daltons, ännu fler öl och sånna saker. Ännu mer vitlöksbröd. Vafan tänkte jag, hade ju inte direkt tänk att andas på någon...

Och jag som skulle sluta supa. Min mage är retard, jag ser gravid ut och har ont hela tiden. Snart blir det vårdcentralen för min del. Gastroskopi, ja tack!

Umeåresan kan jag berätta lite om, jag åkte upp med Bells och hennes päron. Packade upp och rengjorde hennes nya rävgryt, satte upp gardiner och sånt. Sen powernap. Tror Bells gillar att sova PÅ människor, så jag fick agera kudde där. Lite skoj tyckte jag. Sen drog vi till Håkanssons-plejset och fick åka tjuvtur på Lärkans flak. DET var jävligt skoj kan jag lova. Kom dit, drack, gick ut, gick, gick, gick, köade, orkade inte köa, sen blev det Subban. Sen hem och tvärkracha på Håkanssonsens golv. Inte skönt. Sen gick vi upp, såg på tv, fjantade runt, hem till Belss, duscha, fixa, tillbaks, supa, se på tv, spela gitarr, och sånt. Sen blev det lite tråkigare därifrån. Hade haft ont i magen hela dagen (det rimmar, heheheheehehehhe) och det blev bara värre och värre, till slut låg jag i soffan och storbölade. Blev smått övertalad att åka på akuten, vilket var en bra idé, för nu har jag ny medicin som jag ska knarka. Grinade i receptionen. Stackars människan, såg lite sliten ut.Tog lite blodprover och så. Ska "ta det lugnt med spriten", vilket jag inte är så bra på. Men lika bra det, måste spara peningar. Sov inte mycket, sen taxi till bussen och sen hem.

I det stora hela, en väldigt rolig resa. Görs gärna om. Nu ska jag lyssna på M. Ward igen och chilla innan morfar kommer. Han skulle tydligen hälsa på, fick jag reda på i morse, men Berit har tydligen "berättat det flera gånger".
Bullshit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0