If you were a sea then i'd be a pod

Jag behöver en ny minneskortsläsare. Vill ju ladda upp bilder och saker, men det tar sån otrolig tid så jag rokar aldrig. Att tvärknäppa ett kort och ladda upp på bloggen kommer inte på fråga. Nein.

Är lite gladare nu är sist jag skrev (för, hur längre sen var det nu, två timmar sedan?) vilket är konstigt, är inte betydligt mindre uttråkad, men jag vet inte. Har ruckit te. Te blir jag glad av. Och trött, Riktigt trött. Stavfel och sånt blir jag inte glad av. Det ska inte vara ett stort R efter komma. Fyfy. Hehu. Blir lite glad av Juno faktiskt. Tittar lite på den nu.

Sen undrar jag bara, skulle det gå att ha en lite varmare höst? Jag klär mig i full vintermundering nu, för annars fryser jag ihjäl. Antingen så har höstarna blivit kallare, eller så har jag blivit mer frusen. Nånting säger mig att det är lite båda delarna. Ska försöka skaffa en spelare till bloggen också, eftersom att jag tvivlar på att någon tittar på de små youtube-fönstren med awesome musik som jag lägger in då och då. Kanske för att det inte är så awesome som jag skulle vilja tro, men ändå. Med en spelare så blir det tvångslyssning för eran del. Tvång. Mmm, det tycker vi om. Mer tvång till folket. Det tvingas för lite nu för tiden.

Var i staden idag också, köpte en klänning för en billig peng och några strumpbyxor för inte så billiga pengar. Fan vad småsaker ska kosta. Hittade skitfräna fast ändå ganska fulsnygga leggings på indiska också. För 350 spänn! Var kanske det snyggaste jag någonsin sett, men inte fan hade jag råd eller. Frågade i kassan varför dom var så in i helvete dyra och då fick jag svaret att "Det är ull.". Men vad i helvete, jag vill ha dom! Måste ha, måste ha, måstea ha, måste ha. Huhuhuhuhuuu. Snygga. Fula, men det är det som är snyggt. Snygga också. Som när man är stilig, fastnar med skägget i svarven och blir fulsnygg. Precis så.


Någon som vill ge mig 350 koronas? No? Didn't think so, nanananananananananananana. Fan vad ajg hatar Nelly Retardo. Superskank.


Och Ellen Page är söt. Plutti.

Kommentarer
Postat av: lindy

Hurrudu flum-maja, jobbar du fredag? :D

2009-10-01 @ 14:45:44
URL: http://lindypindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0