Do you have a dollar for me?

Hola! Jag är helt jävla körd  i kroppen nu. Vet inte vad som händer, svettas, har ont i huvet och ja, ont i hela kroppen skulle jag vilja påstå. Halsen...

Har lyckats med konststycket att blinka bort även denna dag. Gick ut i skogen med mor och bror för att plocka lingon, som vi gör här i lappland. Söråker. Fan. Kändes lite konstigt och sjuuuuuuuukt jobbigt för ryggen. Gammellen är gammal. typ 1000 år. minst.

Sen har jag faktiskt ätit kinderägg. Har upptäckt att de har en mycket speciell plats i mitt hjärta. Åt typ 5 idag och 3 igår. och 1 i förrgår. Så imorgon blir det väl typ 13. Eller nånting.

Fast jag äter de inte på samma sätt som jag gjorde när jag var liten, då gjorde jag ALLTID leksaken först, för att spara på chokladen. Och DEN, den åts jääääääääävligt långsamt. Ville inte att den skulle ta slut :P

Så, onödig lektion i beteendevetenskap hos honor av arten Nyströmus Retardatius avklarad för i dag.


Och sen så tänke jag bara säga att jag hatar mitt ansikte idag. PGA den här tjejjen:



Sådär söt vill jag också vara. Och håret (L)

Kommentarer
Postat av: lindy

i miss you tooo!

2009-09-10 @ 17:50:16
URL: http://lindypindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0