Heart-shaped glasses

Jaråsatte..

Är lite dålig igen på att skriva, men internet har varit helt kört under tiden Olabropr varit hemma. Hans dator knullar upp internet på något sätt, vet inte varför.

Kan berätta lite om hur saker har varit.
Tisdag: Sökte jobb.
Onsdag: Arbetsintervju.
Torsdag: Fick jobbet. Sjukt najs om jag får påstå det själv. JÄVLIGT najs om inte annat. Lite mer pengar till resekassan.

Nykter med jobb. Värst vad ordningsam man har blivit då. Fortfarande högljudd och lite för mycket. Allt har inte förändrats.

Efter att jag varit på ica och köpt färdigmat (har blivit hela besatt av de här små årtskidorna man får med + att det var sparristime då jag hittade ris, kycklig och sparrisgojs från findus. Äckelpaprikan pillade jag bort.) så umgicks jag löite med fia, noppade ögonbrynen på hene osv. Mamma fick reda på att jag snusade. Förstår inte att hon kan blivit så choklad (menade chockad, men ville inte ändra. Ta ALDRIG bort choklad, på något sätt. Förutom när "bort" innebär "ner i min mage. CHOKLAAAAAAAD") Jag har snusad inför henne hur många gånger som helst. Förnekelse...

Sen blev det långjävla promenad med Jenka, väldigt trevligt. herregud, i den här takten kanske man till och med får bra kondition! Och det vore då första gången i det här livet för mig.

Olabroder åkte med far ner till Götet för att hämta en bårmotor. Blir trist utan honom, och Emil ser man ju knappt längre, tyska trance-partyn och allt. Boring. Nåväl.

Blöhö. Ska kika på heroes. Är helt såld på Sylar/Spock. Helt sjuk karl.



Jag vet. Det här gör min till en tönt. En nördig tönt. Förlåt.

Minarmkliarminarmkliarminarmkliarminarmkliarminarmkliarminarmkliarminarmkliarminarmkliar.

Har gjort en playlist på spotify med Sexy tunes. Mehehehehe. Heart-shaped glasses är med på den, varav rubriken. Har bara sex låtar än så länge (hähähähähäh, sexlåtar). Nån som har något tips?

Kommentarer
Postat av: Elina

GRATTIS TILL JOBBET :D:D

2009-09-19 @ 00:00:13
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0