För att jag är fattig

så vill jag också ha en fotobok från Fuji. Så jäkla läckert ändå att ha en bok full med sina bilder. Blir så mycket roligare att titta i än att sitta och bläddra bland suddiga osorterade bilder på datorn. Och jag är riktigt dålig på att sortera kan jag lova. Jag har nog minst 10 mappar som heter någonting i stil med "Bajsss" eller "sdngae". Man bestämmer stilen själv i ett program, i vilken ordning de ska ligga, effekter och liknande. Någonting sånt här ska man ju lätt göra om typ studenten eller En utlandsresa elelr liknande. Varför blev det stor bokstav på "en" där? Tics i fingrarna. Tänk en sån här bok om thailandsresan. Man framkallar ju så sällan bilder längre, så om datorn kastar in handduken så sitter man ju där. I skiten. Utan bilder. Och med mitt fiskminne så är det inte en bra situation. Inte bra alls.

Nu är då bara frågan, en fotobok med mina fotografier från typ deviantart eller en med partybilder? Svårt.




Här är deras hemsida om du är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0