Been there, done that, messed around

Tänkte vara såpass snäll att jag bjuder på två till bilder idag. Tycker den beskriver min familj ganska bra faktiskt.
Folke är någon hela annanstans (båten eller på blocket och kollar efter saker till båten), Emil är kär i sin telefon, Berit helt skogstokig och Ola mest lite loj sådär.




Morfar ville ta kort med mig, Ola och Emil, så vi körde ihop nån tillfällig fotostudio i hallen. vet inte om det syns, men jag fick huka mig, som när man gör den här konstiga sittövningen mot väggen på gympan som svider som satan i låren. Så om jag ser lite bajsnödig ut så är det därför.




Tog mig faktiskt ut och gick, första gången på månader. Nu har jag ont i knäna, men det får jag fan leva med.

Nu är bara frågan: Vad ska jag göra resten av dagen? Måla lite trapp kanske. Maybe.
Jag bjussar på den här också. LYSSNA PÅ DEN. Så jävla bra.


La Roux - Bulletproof
Uploaded by LaRoux - Explore more music videos.



Und Bellsi, hade han åkt bil eller betalat för min bussresa hade jag åke med Morfar :P:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0