Bara för att.

Kände att jag måste säga en sak. Jag HATAR alla fjantiga snyfthistorier på Miami ink. "Jag hittade ett kvitto på marken från en fiskaffär så nu ska jag tatuera in en sjöjungfru för att den representerar min mosters kusins halv syster som låg med en kille i högstadiet som nyligen gick bort. Det var en väldigt svår tid för mig, men det här kvittot hjälpte mig verkligen igenom det."
Vissa saker ÄR ju sorgliga, men för i helvete, ibland vill man bara säga "Ful får man vara, men inte dum."


Ska berätta om Umeå också, men är ganska körd i kroppen just nu så jag orkar inte. Magen är fuckad till oigenkännlighet.

Kommentarer
Postat av: lindy

krya på dig käre medmänniska! i miss you and your sick expressions(uttryck?)

2009-09-02 @ 22:19:55
URL: http://lindypindy.blogg.se/
Postat av: fia

word alltås!! jag hatar dom också, sjukt irriterande. det är dessutom ganska jävla fult att ha ett stort jävla ansikte på låret typ, men dom verkar inte fatta det. :) puss gummsigos

2009-09-03 @ 08:44:45
Postat av: Anonym

hahahahahahahahha, du är så rolig

2009-09-03 @ 11:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0