Men fy fan vetty

Jobbade längre idag också, 11-20. Eller snarare 11-20:30, sen var bussjäveln sen också, så man var ju bara glad att man kom hem överhuvudtaget. Fan att jag inte har körkort. Men det skulle ju inte spela så stor roll, har ju ändå ingen bil oh absolut inte råd med en, så det sket sig.

Blodgivning i morse då. Ganska najs, fick en macka, presentkort på 50 koronas och bokade in en tid för plasmagivning också om två veckor. Har tydligen Bra Blodkärl™. Bra att nånting är bra med en. Fast det är ju inte direkt ett personlighetsdrag. Men jag är iaf inte helt världelös. Och när jag dör sen så lär jag ju vara till mer nytta än hittils i livet, eftersom att jag är organdonator. Men då ska man lyckas dö i respirator. Och vara hjärndöd så att hjärtat slår maybe. Vem vet hur det blir.

Är jösses, är så jävla trött. Fick lite järntabletter också. Åt som en gris idag på jobbet.
Hej övervikt, trevligt att råkas, ska vi bli kompisar?

Och Bellsy, heta killar är heta för att de inte ligger med vanliga dödliga som oss. De jävlarna. Shia. Hehu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0