Woho, Ellen on fireeeeeeee!!!

Kolla vettu, fy fan, två uppdateringar på blabla whatever dagar. Jag är bäst.
Nej, inte så mycket, men ändå

Snart är det balen och hela faderuttan. Måste skaffa skor. Eller rättare sagt, lämna in mina befintliga skor till skomakaren så att han kan se till att de inte ser ut som bajs när jag ska ha dom. För det vore jävligt synd faktiskt. I nuläget ser dom väl ut som om jag kört ner dom i en köttkvarn under ett raseriutbrott och sen gått lös på de blodiga (för min skor blöder. eller?) slamsorna med en slägga, efter vilket jag slänger in resterna i torktumlaren med ett gäng pirajor.

Är det mitt fel att jag går som en idiot eller?

Nu är man iaf klar med projektarbetet och FY FAN VAD SKÖNT! åkte och lämnade av det hos Eva igår, söt hon var.

Eller visstja, det var jag redan klar med när jag skrev sist. Stupido.
Idag väntar fönstertvättning och klassfest, så nu ska jag bara se om det finns någon liten flaska vin man kan stjäla av mor och far. "Oh no she didn't!"  Oh yes, i just did.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0