Nu får jag fan ta och ge mig.

Vad i helvete är det här. Jag är faktiskt rädd för att skriva i min egen jävla blogg. Prestationsångesten sätter in och jag kan inte andas och det svartnar för ögonen.

Inte riktigt, men nästan.

Sååååå...

Var i Stockholm i helgen. Det var mucho trevligt, förutom en viss liten händelse med kontrollsjuka gammfolk, men det löste sig ju det med. Synd bara att man är så jävla dålig.
I stockholm var det iaf varm nå så jävulskt och vad händer när man kommer hem? Jo, man får inte se solen på tre dar. kanske fler, beroende på hur morgondagen ser ut. Hade ju tänkt ta en cyckeltur, men eftersom att det regnar så blir det fröhoppningsvis imorgon istället.

här kommer lite bilder från Hufvudstaden. Har även köpt mig the Balklänning. Ser ut som en gris. Kommer bli nödslaktad och uppäten på balen. Nåväl, man ska väl gå under med stil antar jag.





btw, ditt jävla fittanus som stal min kamera. Sug på kuken, jag har en ny, med asbra objektiv. Ät skit och DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0