Om jag hade...

Om jag hade haft min kamera nu så skulle jag ha knäppt kort på mina fina nya skor och lagt in dom här, men eftersom att fittornas fitta har min kamera för tillfället så får ni fantisera ihop ett par istället.

Sitter för tillfället och laddar för en helkväll med link.  Detta görs bäst i morgonrock, färdig sminkning och Empire of the Sun. Och Linda, jag visste väl att jag kunde lita på dig när det gäller att känna igen bra musik .

Laga ett par strumbyxor, sen drar jag, HÖRS HEJ.

Kommentarer
Postat av: pompan

du kanske också hade kunnat lägga till att du hade kunnat sitta i ditt vardagsrum (uppe) om ingen hade rökt mariana på övervåningen så att lukten satt sig i soffan där du skulle ha din lillrumpa :ooooo

2009-03-12 @ 14:27:22
URL: http://jenniferalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0