Inte den bästa dagen någonsin

tänkte att jag skulle skriva av mig lite, det kanske hjälper. och jag orkar inte göra stora bokstäver eller bry mig om stavfel idag,  ni får  ursäkta.

har bara legat framför brasan hela dagen och låsats att jag var någonstans där det är sommar. var tvungen att gå på affären också och köpa kattmat, katten behöver äta trots att tråkiga saker händer.

jag skulle vilja  gå ut till en park och sätta mig på en filt med en flaska vitt och bara vara. kanske vid en sjö, eller på ett berg med en utsikt. lyssna på musik av fina fransyskor. ha på mig en fin klänning och somna. vakna med nyckelpigor på mig. knäppa lite kort.


inget av det går just nu, för det är kallt, det är vinter, det finns ingen fin park inom många många mil och jag har igen fin klänning och inget vin. ingen kamera heller för den delen, tack så jättemycket, hoppas du får kul med den,  trots att den inte tillhör dig. jag har en filt iaf, men golvet är ganska hårt för det. kaminen är sjukt varm nu, har eldat hela dagen. och lyssnat på empire of the sun.

lite hungrig, vill ha te. vill ha någon som kan göra en kopp åt mig. med precis lagom honung i. inte så att det blir sliskigt, bara lite sötare.

det här var ju kul. kanske skriver nånting mer idag, så att jag får tänka på annat.
och Hej Då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0