Disponent Ellen Nyström har ordet...

...men det har jag ju alltid, det är ju min jävla blogg.

Helt okej dag, fortfarande stressad över att jag har tusen saker att göra och att mitt liv suger lite kuk just nu, men gick in och nätshoppade för pengar jag inte har, så nu knns det bättre.

Om nu den handfull av människor som läser min blogg skulle kunna lyssna på den här låten så att man blir glad så vore det kul. Fast min musiksmak suger kanske. Men den passar mig.



Nu vill jag ha: Sommar och leverans från hm. KLÄÄÄÄÄDEER. jag har redan älsklingsskor.

Kommentarer
Postat av: julia

du är inte bitter

2009-03-11 @ 16:35:50
Postat av: Jonas

Skön låt jue! :)

2009-03-15 @ 23:15:26
URL: http://greken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0