Det är en mansröv på min tv

Kikar på Lost, helt otroligt att jag orkar. Inte för att det är dåligt, utan för att det var ett 5 års jävla gap pga strejk och andra mongosaker.

Var iaf på jobbet idag,  satte ner foten hårt och bestämt coh sa att nu får det fan vara nog. Eller inte riktigt, men jag sa att jag bara kunde jobba söndagar hädanefter. Jag vill kunna sova.

Nåväl, imorgon är det blabla-whateverdag och ska ge mina muffins till icke-uppskattande människor som bara är bajs.
Nej, nu ska jag inte vara bitter. Men eftersom att någon pajkastare (mamma) lagt rågkross i mjölet så finns en visst risk för att folk kommer gå apeshit.


Orkar inte skriva, är trött och jävlig, men live long and prosper, annars skickar jag Tony Irving på er, och han är INTE att leka med.


Såvida du inte har en buttplug.

Då är det bara att tuta och köra.

Kommentarer
Postat av: Fia

jag var väldigt uppskattande av dina muffins, dom var jättegoda. skynda dig nu, jag vill gå :D

2009-03-25 @ 19:41:24
URL: http://sofiasidebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0