Bollocky shitwank

Helvetes jävlar vad jag är trött! Det här är fan inte mänskligt, och då måste jag gå till fyra idag också och försöka göra nånting av matteprovet. Hoppas alla uppskaddade videon jag länkade till igår, det räddade mig från att vandra trevande in i galenskapen av trötthet iaf.

Idag jag jag baka en helvetes massa muffins, det kommer bli sjukt jobbigt. Speciellt om man somnar med huvudet i ugnen, vilket det finns en viss risk för. Jag tror någon får lov att vara på accidental-suicide-watch när jag bakar, annars kan nånting gå VÄLDIGT fel.

Helgen har bjudit på en del ljusglimtar, även om ajg nog inte ens minns hälften av dom. Inte pga alkohol då alltså, utan pga att jag är så jävla trött.

Jag vill också bara tillägga att Familjen är den konstigaste kristna gruppen någonsin. "Ha sex med Jesus". Jaha!? Vafan. Dom har en hel sida på internet med "love words" man ska säga till jesus medans man nuppar. Ska amn skratta eller gråta?

Och avslutningsvis så kör jag med ett A-one and a-two and a-chicka-booma-chick. Dununununununununununununununununununununununun

Kommentarer
Postat av: lillmoses

dina inlägg är så roliga min älskade sjöstjärna så jag vill gärna att du fortsätter med din humor och dina inlägg /MVH frälsningsarmén

2009-03-24 @ 18:49:56
URL: http://jenniferalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0