When promises were meant to keep and nighttime wasn't ment for sleep

Sitter på jobbet och lyssna på circus kiev på p3 nu. Ska sluta om en kvart, sen blir det promenad från torsboda till hemmet :P Orkar fan inte ta en 609, hugger hellre av mig ballarna. Sen får man se om man orkar med middag eller om det kanske blir någon annan dag. Eller i ett annat liv. Orkar inte. är sjukt taggat till Thailand nu, men måste jobba lite mer i höst känns det som, något som inte är helt lätt med tanke på hur arbetsmarknaden ser ut. Fittskit. Mennnn fyller ju åt också då, satt det är ju bra.  Var ju och såg The Proposal iförrgår, sukligt rolig jävla film och Ryan Renolds bli ju inte mindre snygg för att han är rolig direkt. Vill se Year One också, som har premiär imorgon om jag inte minns fel.


Jag får sån jävla damp. Fy. Har börjat hata Lady Gaga också. Nån jävla måtta får det fan lov att vara. Fy fan. Att de spelar alla låtar som blev sönderlyssnade för ett halvår sen på radio hela jävla tiden gör ju inte saker bättre. Hon är nog lite väl full av sig själv den där tokan. Eller hjulet snurrar men hamtern är borta, som man också skulle kunna säga.

Men nu klagar jag. Svårt när så många är dumma i huvet. 


Vad skulle hända om riksdagen jobbade i en skolmiljööööö? (8)


"Vart är justitieminister Beatrice Ask?"

Skit på dig!

Raaaaaaap!

"Men hon har ju fått en kallelse"

Men och?

Vet inte, hon var inte på gympan heller..

"Är det någon som vet varför Beatice inte är här?"

Jo, men kanske för att jag kanskeinte har lust att berätta allt för dig kanske, kanske inte så jävla scysst att lämna ut en kompis kanske, kanske att hon har fått mensen, kanske att hon inte har fått mensen?! Fattaru?



jag har tråkigt. Nu, HEMGÅNG!

Kommentarer
Postat av: Belle

Haha ja, en liten lurings tattooo!! Tadaa :D haha! KUNGPUNG! you and me against the world.. (umeå och sundsvall)

2009-08-09 @ 16:31:54
URL: http://fourkicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0