Två dagar, två inlägg. I'm so lonely. NOT! Jag har ju Pompan.

Världens mest random ihopsatta rubrik? Jag tror nog det.

Dagen har spenderats på jobbet på SPV där jag sliter som en räv som försöker äta ett bildäck. That's some wicked slitning right there. Nejmen det är skoj, tjänar ju massa gossiga stålar också. och får äta god lunch. DeliNorr ftw!

iiiiiiiiiallafall. Jobb, skoj. Jobb leder till pengar, pengar leder raka väden till Thailand! Woho!

Efter jobbet har jag bara suttit och vänta på att regnet skulle sluta så att jag skulle kunna ta en cykeltur, men fan heller. upptäckte nyligen att jag blitt riktigt jävla svag på sista tiden så jag tänkte komma bara yttepyttelite i form igen. Jag fick en dörr i ansiktet. Jag var helt enkelt för svag för att hålla upp den. Sämst.

Det slutade inte regna, så jag satte mig och spelade Ukulele. Det är som ett jävla beroende det där. Jävla Folke. Är det att visa sin dotter kärlek det, att kasta in henne i ett beroende? Är det så? Är det så det ska vara? Va? VA?! Ärdetsåärdetsåärdetsåärdetsåärdetsåärdetsåärdetså?

Damn, jag vet. jag ska försöka sova nu. Sluta ha sån fruktansvärd damp. Har haft det hela dagen. Inte hälsosamt att kliva upp 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0