Please forgive me

Förlåt. Förlårförlåtförlåtförlåtförlårförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlårförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlårförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt
förlåtförlårförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlårförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlårförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlårförlåt
förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlårförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlårförlåtförlåtförlåt.

Förlåt.

Jag har en varit en usel bloggare. Värdelös. Helt jävla äcklig som bloggare om jag ska vara helt ärlig. Jag förtjänar inte ens en blogg.

Men det har varit så mycket på gång och jag har haft så roligt så roligt att jag inte har tänkt på det. Bal, student, sommar, sol, bar, stek, fest och givetvis smårävarna som varit delaktiga i allt det jag nämde. Det har hänt så sjukt mycket grejjer på sista tiden. Och givetvis ska jag bjuda på bilder, men det är så svårt när det tar hur lång tid som helst att ladda upp. Eller nej förlåt, inte hur lång tid som helst. Men lång tid.

Balen då till att börja med. Minns inte så jävla mycket. Vi var hos Jennifer Lindh och försöp, goda drinkar. Sen blev jag upphämtad av Empaboy_90 som var min kavaljer för kvällen. Kom fram tod kort jag såg skitful ut på, gick in, högg in på brödkorgen för att jag var fyllehungrig 10 minuter in på balen. Drink, vin och diverse. Kom inte ihåg om jag drack rödvin eller inte, men har för mig att det kändes lite som det. sen blev det förmodligen världens godaste mat och efterrätt, sen kände man sig uppblåst, sen söp man, men söp man lite till, härjade, skrattade åt Belle som hade roffat åt sig en megafån som hon härjade runt med xD

Sen är det inte så bra ordning. Dansade, skrämde slag på Johanna (lärare) genom att vara jättefull och semtimental. Den stackaren, hoppas hon var lite full hon med så att jag inte framstod som en idiot. Fast det har jag nog gjort ganska många gånger ändå. Dansade, söp sen gick jag med Hampus till ze afterparty, och snäll som han är fick jag låna kavajen. Han bar mig också om jag inte minns fel, hur fan han nu orkade det. Elefantygirl_ellen.  Efterfesten var...ja, vad var den? Sov inte en blund på hela kvällen, promenerade till skolan i strumpor och tröja och balklänning lånade av Billmans (ni kan få igen dom nu om ni vill. Inte sockarna, för dom vette fan vart dom är, men tröjan.) Åt frulle på skolan, drack lite mer, blev lite utskälld av Erik, däckade halvt på en bänk, spelade en match brännboll, däckade på allvar i gräset. Vaknade av att världens sötaste hund la nosen över ansiktet mitt. Det var uppskattat, fan var solen skenade den dan. Däckade, väntade på mor, åkte hem, dog. Badade hos Case, blev nykter. Åkte söderut. GÖÖÖTEEEEET!

Bilder? Finns inga. Vill ha mingelbilderna, men det vette fåglarna vart tusan man ska få tag på dom jävlarna.

Det blir bilder från Studenten istället. Det får duga.









Hittade en bild från balen också!

Observera att över hälften av bilderna är häsynslöst stulna från facebook. Förlåt. Igen.

Kommentarer
Postat av: Elina

FINKLÄNNINGEN! sakna sp3, studenten, guldkotten, allt!

2009-07-06 @ 23:15:43
URL: http://justaddicted.blogg.se/
Postat av: belle

shiet

2009-07-06 @ 23:37:03
Postat av: Ellen

Jag med. Sjukt.

2009-07-07 @ 18:09:21
URL: http://kosmonautanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0