God jul mina små nissar.

Höhö. ja, så julkänslan har infunnit sig. NOT, men jag klagar inte, hade inte förväntat mig någon julkänsla i år heller. Vi sket i granen, pyntet och allt det där. Ingen orkade bry sig. Men vi har ju inte bråkat så sjukt mycket i år, kanske tack vare att vi struntade i alla de där sakerna. Julklappsutdelningen har nyss ägt rum och snart ska vi äta. Årets skörd blev världens mest fulsnygga leggings/långfilingar/AWESOME, en shaker (Nu ska det supas...), en stämningsapparat, ett par hörlurar och ett presentkort på FEJS. Und pengar. Ganska najs tycker jag.

Vad som händer senare får man väl se, men av erfarenhet så kan jag väl säga att det vanligtvis blir att sitta och slöa framför tv:n, lessna, och gå i säng alldelles för tidigt.

Igår blev det lite julfirande-ish med frugan, emil, oskar och jysk hemma hos emlansemlan, han hade till och med skinka som jag svullade upp. Jag hade tillfället i akt tagit med mig lite julöl och jennifer hade vanlig öl. Det var najsssssssss. Såg världens utan tvekan bästa julfilm också, Santas Slay. Tomten är Satans son och åker runt och dödar alla. Så sjukt jävla bra.



Det här är överste Nyström som checkar ut och önskar er en riktigt god jul. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0