who knew?

Boomschakalack! Fy bövelen, nu är resan betald och jag är redo för avgång!

Imorgon åker jag, Bells, Jenka och Linky med hustru upp till Umeå för lite flyttning och skojskoj med vätska. Ska bli grymt skoj!

Dagen har bjudit på dålig sömn, vaccinering, krångel med internet (för omväxlings skull) och lite häng i Herr Johanssons crash pad. Har varit skoj, kommer nog bli grymt najs när det är färdigt! Badrummet är redan jävligt najs (och duschen, fy fan säger jag bara, den skulle man ha) och trappen också. Grymt snygg tapet. Såg The Boat that Rocked idag igen, och fan vad den är bra! Rekomenderas STARKT till alla människor på hela jordklotet.

Nu ska jag fixa grejjer, ladda iPoden med bra musik och sen blir det sängen. Upp tidigt imorgon som sagt.

Bjuder på den här bilden för att visa lite hur jag känner. Eller nånting.


Kommentarer
Postat av: belle

HAHAHAHAHAHAHHAHA BILDERNA

2009-08-28 @ 01:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0