Såja

Då har man pillat lite på bloggen. Blev less på pinky-miss sunshine-happy-happy-happy-rainbows-butterflies-smiles-and cupcakes-skiten som pågick där ett tag. Nu är jag tillbaks, bittrare än någonsin. WOHO!

Men det är ju fan höst. Hur kan jag låta bli att vara bitter? Höst i sig är ju inte så tokigt, jag fyller år och det blir fina färger, men i år, i år har sommaren varit så långt borta som det bara går. Så hösten är inte välkommen än. Det var några veckor där som man hade trevligt och det var varmt och så, men jag var inte klar än. Nåväl. Allting måste ta slut i guess.

Utöver det så borde alla människor se på The boat that rocked. Den filmen är dödligt jävla bra! Fan, man skulle bli rockradiopirat. Töfft typ.

Och fan vad jag hatar Right Liveliiiiiiiiiiiiiihood award reklamen på Spot(ta dig i ansiktet)fy. TALA UR SKÄGGET GAMMKÄRRING!
"Right Livlilijdijfslilelsiihood" Hon kan ju fan inte ens säga det själv. Avliva idioten.

Men jag är inte bitter. Happy. kolla bara:

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

SÅ jävla glad är jag. Fan.

För att fira nånting bra som säkert hänt någon annan någonstans så bjuder jag på ännu en söndereredigerad bild. Jag som brukar tycka om au naturale. Har haft lite tråkigt på sista tiden när det gäller foton och då blir det såhär.





Vem vill ge mig ett vidvinkel-objektiv? Någon? Going first.. going second.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0