Retardation happiness

Har blivit uppmanad av Hornygrrl_bellzor_90 att uppdatera bloggfan, så då gör jag det :)

Sitter och plinkar på gitarren, försöker lära mig Lack of Color med dcfc. Det går sjukt bra. Jag ska bli fittbra på gitarr så att folk kan säga "Fan vad vass du är" till mig. Varför vass undrar du nu? Varför fan inte, säger jag. Nånting ska man ju vara (nånting positivt tänkte jag då, negativa egenskaper har jag redan så att det räcker och blir över), så då tänkte jag, varför inte vass? Det är inte ett ord man hör beskriva en personlig egenskap hos en människa varje dag. Men eftersom att jag vill göra mig förtjänt av det så måste jag bli vass av något slag eller på någonting först. Och eftersom att stoppa ner lillfingret i en pennvässare inte kommer på fråga, så blir det ett annats sorts vass. Om jag nu lyckas. Kanske ska bli bra på att blåsa bubblor istället. Det återstår att se.


Dagen då, har bestått av att  ringa folk, skriva mail, cv, söka resor och annan administrativ skit och helt från hjärtat så vad jag döless när Linda den lilla flyträven ringde mig och undrade om jag ville med och titta på Johanssonsens nya gryt. Det ville jag givetvis, slängde i mig mat and off we went. Det var jävligt mysigt ställe och händig som karln är så håller han på att renovera för fullt. Har en misstanke om att det kommer bli äckligt bra. Jenka Å hakade på och hela gänget drog och spelade volleyboll. Hur det gick vet jag inte, var inte så uppmärksam. Sen Sen körde vi runt, åkte till Jonatan och sen hem igen. Nu har jag spelat poker med Steven och blivit glad över halvbilliga resor jag hittat. Allt kanske ordnar sig ändå? Vi får se, men det känns bra.


Har rensat garderoben också. Slängde bra mycket mer än hälften av alla mina kläder. Jävla viktuppgång. Över 2000 kronor värt av jeans i soptunnan.

Kommentarer
Postat av: belle

Har blivit uppmanad av Hornygrrlbellzor90 att uppdatera bloggfan, så då gör jag det :)



Upptadajtion number two please

2009-08-17 @ 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0