Jävla kladd

Hatar händer när man ska rita. De är ju nödvändiga men det blir så kladdigt när flotthanden drar fram och tillbaks över papperet. Flottyflottyflottyflottyflottyflottyflottyflottyflottäckelpäckel!

Så, igår då, blev volleyboll för ovanlighets skull :D Men det är ju så satans skoj! Blev lite snack också med görlzän. Fan alltså, det går åt helvete nu. Vad beror det på? Är det global uppvärmning, gifter i vattnet, mobilstrålning eller vafan? Det är verkligen sjukt. Om det finns en gud(hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, jag vet, knappast) så är hon/han en grym sadist eller helt enkelt jävligt ointresserad av vad som händer. Blev även en kebabish på cosmos. Flott. och inte Flott som i fint, utan flott som i flott. Som i drypande fett. Som i Robert PattinZonZ hår.

Idag har jag sovit JÄVLIGT dåligt, klev upp vid åtta och drog in till timrå på nå personlig marknadsföringskurs som jag går på den här veckan. Och det var ju just nödvändigt. Kom vid halv 10 och var där till 11. Nu sitter jag bara och letar efter min värdighet på internet. Tänkte att nån kanske försökte sälja delar av den på blocket. Operation Återfå Värdigheten är i full gång, men ändå så tappar jag mer och mer av den för varje dag som går. Speciellt som igår på cosmos då jag satt och...ja, vad gjorde jag? Någon sorts blandning mellan cp-skada och dinosaurie tror jag. Nåväl, det här med värdighet kanske inte är nånting för mig.

Och f.y.i. en fil-o-fil är någon som knullar fil. Allt ifrån lättfil till A-fil tydligen.

Nytt ord idag såklart. Dagens ord är *trumvirvel*

Curlingföräldrar



Observera att fittkramp har en mycket roligare och mer uppenbar uppfattning av ordet än den som används i folkmun.
Hehehehehehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0