Jag var jävligt lustig nyss.

Hehehehe, klicka på ordet fittkramp i förra inlägget. Nej, det öppnas inte en porrsida. Däremot en sida med väldigt roliga uttryck. Ikväll blev det snack och lite mys med Linka och Jenka som kommit hem från Götet. Har tänkt lite på det hur mycket jag kan snacka med mina kompisar. Även dom som itne var med ikväll. Man lessnar aldrig. Det är bra.

Ska börja med en ny grej här på bloggen. Dagens uttryck. Det här kommer då vara uttryck eller ord från en viss sida som jag nyss pratat om och ajg kommer då alltså skriva ordet i fråga, länka det till förklaringen och se vad ni säger. Lite vuxenhumor (eller snarare pojke 12 år-humor, men det är samma sak. Eller nånting.) men det får ni leva med. Inga barn som läser min blogg ändå (får jag verkligen hoppas, annars kan jag ha förstört deras små bräckliga sinnen för länge sedan med mitt ovårdade språkbruk).


Så, dagens ord är:  Fil-o-fil.
Den som lyckas lista ut innan man kollar är lite bättre än alla andra.

Kommentarer
Postat av: op

man kommer osokt att tanka pa ped-o-fil, kan det har vara nagon som tycker valdigt mkt om just fil :O?

2009-08-26 @ 09:31:55
Postat av: lindy

jag gissar på dr.phil's kusin?

2009-08-26 @ 12:36:11
URL: http://lindypindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0