Det kanske kommer en förändring

Fy fan. Äcklig dag. Mensvärken från helvetet, jobbångest, pengaångest, framtidsångest och allmän bajsångest. Också verkar jag ha tappat förmågan att stava någolunda rätt, men ska försöka se till att stavfelen begränsas till en viss del i detta inlägg.

Först och främst. jag behöver ett jobb. Det här var inget problem förrens mamma började tjata och vara mammig, och nu känns det helt plötsligt skitjobbigt. Tack.

För det andra, jag behöver pengar. Födelsedagsbarn och en kommande höst med utgifter com jag ska försöka hålla ner. Det här vävs väl in i jobbångesten, men kände att det behövdes en till punkt bara. Och jag tänker fan inte röra Thailandpengarna.

För det tredje, vad i helvete händer sen? Om det går åt helvete och jag inte blir bartender på någon superduperstekig klubb i whateverstad så ja, vad gör jag? Plugga, ja, kanske, men vad? Jobba? Sure, men med vad? En sak är jag säker på i alla fall. Jag vill inte vara kvar i Söråker. Är så sjukligt less på det här stället.

Fjärde punkten då, handlar inte om bajs i sig. Bara skit så att säga.



Sen är jag en sån jävla slampa. I mina drömmar alltså. Jag har haft fem drömmar om fem olika killar de fem senaste nätterna. Inga snuskdrömmar, bara mysdrömmar, men ändå. Vaknar med ett "Aaaaaaw..." som sen byts till "Nee, vafan, var ju bara en dröm..." Min hjärna jävlas med mig. Sadisthjärna. Det här ska du få skit för din jävel!



Men sen finns det ju positiva saker också.

Positiv sak numero uno. Jag har världens bästa vänner. Det väger i det stora hela upp det som är skit. För att alla ni är så jävla bäst.

Positiv sak numero ZWEI! ACHTUNG! Jag har spotify :D S ajg akn (<---ni ser ju, ingen koordination i fingrarna ALLS!) lyssna på skitbra musik hela dagarna. Det är bra.

Tre då. Mamma har tagit hem morfars gammgamla kamera. Det är så jävla fin. Måste bara hitta film till den. Och någon nörd som kan framkalla den. Vilket kan kopplas lite till pengaproblemet då.


And now, i present to you all...NYA EGOBILDER! För att det behövdes nya. Jag har färgat håååååret. WOHO!


Observera skillnaden i bilderna. När jag lyfter på ena ögonbrynet (som är dolt under luggen) ser jag någolunda glad ut. När jag inte gör det så förändras hela atmosfären i bilden och jag ser ut som satan själv. Mr seriousface. Polerna smälter, världshaven översvämmas och jordens syre försvinner ut i rymden och vi dör alla en OND BRÅD DÖD!



Yarr.

Kommentarer
Postat av: belle

HAHA du är så jävla BRABÄTTREBÄST Ellen!! Mer sånt här.. Btw. så tror jag att det var scnuschk drömmar.. men du vågar bara inte erkänna, beacuse you're naughty ;O

2009-08-11 @ 15:37:25
URL: http://fourkicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0