Bakis eller äcklig? Vet inte.

Fy fan vilken dag. Har mått illa exakt hela dagen, och vet inte varför. Det skulle kunna vara att jag fortfarande är bakis efter helgens bravader (gammal jag är, förr kunde man ta igen sig på en timma), magkatarr eller bara min egen äcklighet. Ont också, som fan i magen.

Men trots mitt lidande har dagen varit ganska rolig, åkte in till polisen med Ålundskan för att hon måste spärras in för överdriven snygghet. Och fixa nytt pass till Thailand. Sen blev det en tur på stan, lite svett och fika/lunch med Lindh och Evensson. Sen hem, spela Ukulele, lessna, spela gitarr istället, bli terroriserad av mor, middag sen däcka stenhårt i sången och sova till elva. ELVA. 11. Fy fan. Äckligt. Skönt, men äckligt. Lite som att klia på ett eksem.

Fick brev från arbets förmedlingen. De ville att jag skulle skriva ner vad jag kan. Ja, jag kan ingenting, med det kommer jag ju inte kunna säga. Ljuga lite då. "Jag kan prata flytande buttfaceassholeish och är väldigt påläst inom flyträvsjakt."

Så på onsdag ska jag skämmas för min arbetslöshet. Whoop-di-frickin'-doo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0