Cody

Drar till Umeå tidigt imorgon, kommer hem på fredag halvtidigt på dagen skulle jag tro.
Kommer väl inte bli den roligaste resan ever, men har ju iaf ny musik att lyssna på.

Måste berätta lite om hur mamma väckte mig igår. Jag stannade hemma från skolan för att jag inte mådde så bra, och sen vaknar jag av att mamma går in i mitt rum med en liten kattunge i famnen, en svart-vit stackare med mustach. Det var nog bästa uppvaknandet på hur länge som helst, den där lilla hårbollen ramlade runt och slickade mig på halsen, sötare har jag nog aldrig varit med om. Det visade sig sen att grannen hade fått kattungar och mamma hade lånat en en liten stund för att muntra upp mig. Snällt av henne tyckte jag.


Nu tycker jag att ni ska lyssna på den här låten och njuta av hur fruktansvärt underbara Depeche Mode är.  Sen att videon är helt jävla psyko och asbra gör ju inte saken värre.


Kommentarer
Postat av: julia

jag som trodde ni skaffat kattunge :(

då hade jag bott hos dig hela tiden tills den blivit stor:O

2009-04-05 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0