Ojojojoj!

Hemkommen från jobbet nu, ganska jävla trött. Och jag som vill festa. Med tanke på hur jag jobbar nu och skolan med projektarbete och lite andra grejjer jag ska ta itu med så förstår jag inte hur jag ska lyckas få skrumplever innan 20 års ålder. Kommer bli minst 25 med den här farten, och SÅ länge kan man ju inte vänta.


Skulle inte ha nåntign emot att ha lite mindre skolarbeten just nu. Har ju en hel del som inte är färdigt heller. Och Matten, hualigen, fy fan, kan ingenting. Tack till en viss mattelärare med noll pedagogik. Tack, för att du lärde mig 50 olika sätt att säga att man ska bajsa på. Hade kunnat behövt lära mig lite matte också, men äsch, sånt är det väl ingen som behöver kunna.

Blir förmodligen sängen tidigt idag. VÄLDIGT tidigt.

Kommentarer
Postat av: Aspen

kan festa med dig idag (sönda)om du vill å har tid ;P

2008-11-23 @ 02:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0