Jag är inte död, jag är bara i vegetativt tillstånd.

Ja. Liiiiiite segt mellan uppdateringarna. Kanske. Jag skäms faktiskt lite, vet inte varför. Är iallafall ganska less, trött och jaa, allmänt så, men idag var en ganska bra dag! Fikade och slöade på median, det var väldigt skönt måste jag säga. Måt dock fortfarande illa bara jag tänker på när belle snurrade mig på stolen. Ja, jag är sju år, och stolt över det.

Eftersom att det här är lite av en klagomåls-, gnäll- och tjatblogg så tänkte jag skriva lite om det jag saknar mest här i världen. Nämligen plusgrader. Gärna ganska många av dem, typ 25-30 i samband med sommar, fint väder, lite alkohol och goda vänners sällskap. Vintern är egentligen inte så tokig i teorin, men i praktiken suger den. Den skulle kunna vara kul, men den väljer att vara tråkig. Idiotvinter. Vemdalen över nyår kommer dock bli awsome om jag får säga vad jag tror, vilket jag får, då det är min blogg.

Och jag som alltid "tyckte om alla årstider lika mycket" när jag var liten, jag hatar vintern nu. Men ja, jag låtsades förmodligen bara tycka om vintern så att den inte skulle bli ledsen. Typiskt mitt tänkande när jag var småtting. Naiv och liten, det var grejjer det.

Men det är så mysigt att gå hem från en fest på morgonen och solen nästan är uppe. Det är så jävla bra. Jag saknar det, saknar roliga saker, saknar att lyssna på Veronica Maggio som hon ska lyssnas på. På en förfest med vänner och med bara ben.

Fan vad seriöst det här blev. Jag ber om ursäkt, ska inte utsätta er för det igen.



På sommaren kan man gå ut och gå fyra på morgonen och ta bilder.

Kommentarer
Postat av: l for luuuuuuuuve

jag gillade det :)

2008-11-20 @ 18:19:28
URL: http://lindypindy.blogg.se/
Postat av: Aspen

haha vintern som är så skön slipper klippa gräs å mygg, de är ju bara vänta tills de blir mer snö så man kan åka lite bräda å ta lite afterski! :D

2008-11-21 @ 23:41:10
Postat av: juppy

AAAAH, saknar veronica maggio jag å, minns vi spela henne massa i turkiet.. fick grym tillbaka längtan idag när jag lyssna på henne :(

2008-11-22 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0