This world has only one sweet moment set aside for us.

Trött.
Igen.
Som alltid.

Saker är så konstiga. Jag hänger inte riktigt med. Lite svårt när man är trött hela tiden. Måste sova.

Dagen har iaf spenderats på skolan, hade diskussion på filosofin, skönt att bli klar med det iaf. Sen har jag bara tittat på hitta nemo(käften, det är en bra film), somnat halvvägs in i filmen, vaknat, sovit, ätit, och sen lyssnat på Queen tills huvudvärken min gick över. Music of the good old days.

Spank me with a newapaper, you filthy monkey! Svengelskt inlägg idag. Vet inte vart det där kom ifrån egentligen.

Iiiiiiiiimorgon blir det skola och jobb. Sen vet jag inte. Jobb, jobb, jobb, men vad fan ska jag med pengarna till? När snön smälter och det blir varmare tar jag kanoten och ror till nån öde ö och lever på kokkosnötter resten av livet. Eller så drar jag till Azorerna och lever loppan. Fast på ett soft sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0