Me and Julio down by the school yard

Sitter på skolan nu, ska snart ha möte om projektarbetet. Blir svårt, vet inte riktigt vad som kommer hända. Blir det inte av så vill jag gärna göra nånting annat, men det vet man ju som sagt inte förrens om flera flera månader, och då är det väldigt mycket försent att göra nånting nytt.

idag måste jag göra klart svenskan och filosofin, annars kommer jag få jävulskt dåligt betyg. Och det går ju inte för sig, eftersom att jag har så höga ambitioner här i livet. NOT.

Också sjuk på den då.

Aaaaaah, vad jag klagar! Jag fick iaf en mysfilt av julia idag på median när vi hade julklappsutdelning. Fika och massa grejjer, det var gott, även om jag nog är allergisk mot allt, men det är smällar man får ta. Ska fan sluta äta en massa skitsaker som godis. Blir äckligt till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0